Welcomé
Selamat Datang And Enjoy My Reading Material K. Follow!
WonderLand The Fariza: Makin Menjauh

18.2.12

Makin Menjauh

Assalamualaikum....

hurm....bile tengok FB kawan2 lame... diaorang ambil gambar sama2. iza rase mcam diri iza terpinggir,iza tau la yg iza niy dahh x sekelas dengan diaorang,tapi,diaorng nak tegur iza mcm nak x nk jea. SEDIH betul la..
x sangke sangat bile tengok Fb mereka2 yg tertentu tu... tengok dia tulis kat album Fb diaorang kawan2 yg tersyg lah.. cuter Frends lah.. perhh ... thun lepas ada jugak pic iza.. tahun niy.. diorg sekelas jea... sememangnya  mereka2 tuh.. dahh x nk kawan dgn iza lagi.. iza x sangke kawan yg iza anggap BFF jadi mcm tuh.. iza hanye berharap yg Izlin & Ainie x tinggalkan iza mcm mereka2 yg kt atas tuh.. iza harap sangat Lin n Ainie x pinggirkn iza.. sedih sangat... memang menangis bile diaorg dahh sombong, yelahh2.. mentang2 korg pndai kn.. iza niyy kelas kedua jea.. x setaraf dgn kelas pertama kan... iza mmg dahh x rapat dengan dyorg tuh.. ya Allah.. kau tabahkan lah hati hambamu ini.. yg sedang menghadapi kesusahan dan kesulitan.... kau bukakan lah hati kawan2 ku untuk terima aq sebagai kawan mereka semula... AMIN ~
x sanggup nk luahkan dekat Fb.. cz t ada org2 yg tertentu terasa Pulak !


Izank Block FB dyorg... cz geram sgt2... time iza bukak FB jea.. mesty ada gambar dyorg... iza x nk tengok diaorg lagi.. mmg dahh x larat dahh... iza  rase iza mcm nak tinggal kan sekolah menengah bandar kota tinggi jea.. x nk skolah situ lagi.. oleh kerana iza x nk tinggl kan ainie n izlin.. iza nk skolah situ lagi.. kalau x .. iza dah sekolah KL dah... huhu.. ikot kak long...

iza x sanggup hadapi perpisahan ini... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak nanges..

KORANG MEMANG DAH LUPE KAN KAN AKU.
AKU TAHU AKU SAPE???
AKU TAHU TARAF AKU APA !!
KALAU NAK JELES KAN AKU SEKALI PUN.. AGAK2 LAH ...
AKU HANYA MAMPU DOAKAN KORANG JEA..
JANGAN JADI ORANG YANG SELALU NAK MENJELESKAN ORANG
AKU CAKAP JEEEE...
KALAU ADA YANG TERASE LAGI BAGOS...!

hanye mampu luahkan dekat sini........... love much :)

0 Love[s] Allah, Nabi Muhamad And Parents:

Post a Comment