Welcomé
Selamat Datang And Enjoy My Reading Material K. Follow!
WonderLand The Fariza: Moody

11.3.12

Moody

Assalamualaikum

hari sebelum ni pon mmg moody kerana kau kawan... dulu.. mse kite satu kelas kau kemain baik sangat dengan aku, hurm.. aku dahh anggap kau macam kakak aku sendiri.. thnks 4 thun lepas..

but, today kau dah rampas kebahagiaan aku dengan capital T .... yee .. capital T sememangnya Frendly,, but.. aku x tau pulak kau ambik dia as akk angkat.. kalau boleyy aku x nak dia jadik adik angkat kau o kawan kau...
start, 2 hari lalu, aku nampak kau memang mesra alam, manje gile gaban dengan capital T kan...
time tuh.. aku sakit aty.. so now.. aku dahh anggap kau as musuh ketat aku, apa yg kau nak selama ni aku bagi lahh weyyh..

everyday , aku nanges di sebabkn kau ,, n everyday Ayu,Ainie,Fad,Dania,Midah,Aliya pujuk aku dkt sekolah.. dyornag cakap... SABAR ... so aku sabar.. p... time aku nak jalan turun tangga sekaolah.. aku nampak kau dengan Capital T..

mase hari 8.3.2012.... Capital T tarik aku .... g kelas... dia marah n dia cakap dia still sayang dekat aku... aku diam jelah.. & capital T dahh janji dengan aku, yg dia still bersama aku 4 ever n ever...
n Capital T cakap .. dia dgn kau jz kawan.. but di mta aku,,, kau n dia like : adik n kakak : ehh...
s*** lahh... sakit betul aty aku beb !!.....

hanya Allah jee yg tahu perasaan aku..

xpe2... aku senyum kt kau, kau msam dgn aku.. so sape salah ! kau ke aku !
sokayy2... bio Allah jelahh balas semua ni.... btw BIG THANKS cz buat aku mcm niy.. !!!!!!!!!!!!

Moody n moody.... n aku x tunjukkn moody aku dkt family, kawan2,BFF, adik angkt aku n termasuk kau !

0 Love[s] Allah, Nabi Muhamad And Parents:

Post a Comment